Du fattas oss!!!!

Älskade lilla Nova jag är så ledsen att jag inte kunde säga hejdå till dig.
Jag är så ledsen att vi inte träffades så mycket den senaste tiden
Men du har alltid funnits i min hjärta och det kommer du alltid att vara.
Kommer aldrig glömma alla mys stunder vi har haft, eller när man ska skulle sova hur du kröp under täcket,eller Hur du kröp ihop dig tillsammans med isaac , eller varje gång när vi var ute hur du skällde på folk så fort dom pratade med mig haha 
Det finns så många fina stunder man har med dig.
Du fattas oss här nere men jag hoppas av hela mitt hjärta att du har det bra med nickie, Snuffan och Buster där uppe Och att ni leker och äter goda hundben ❤️

Älskade Nova 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback