Ny operation

Exakt för en vecka sen vid denna tiden blev jag inlagd på östra sjukhuset pga att jag hade jätte ont i navlen och runt om plus att jag var svullen och mina infektions värden förhöjda.
Och det hela visade sig att vara ett navel bråck så det blev akut operation på söndag morgon kl: 6 

Herre jisses säger jag bara är totalt sönder opererad på magen känns mindre kul 😞
Går runt med en gördel nu dygnets alla vakna timmar och ska göra det i tre veckor till.
Får inte bära tung eller utsätta mig för större påfrestningar men är så förbannat envis så det blir att jag pressar mig själv till det yttersta vilket resulterar till att jag ligger och har ont på kvällen 😥

Skulle nog inte åkt till stan, eller böjt mig ner för att plocka upp alla leksaker eller tagit den där disken
Man lär sig så länge man lever 

God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback