<3

Tycker tiden går sååå otroligt fort, särskilt med barn. Herregud tyckte inte det var längesen jag låg där på operations bordet, för att bli förlöst med kejsarsnitt. 
Eller när man gick runt med magen i vädret ( det gör jag ju nu med men inte likadant.. Eller? Slitsamma ) och vaggade fram och tillbaka, och tog sats för att resa sig, gällde ju att hålla i sig man var ju en aning framtung vid den här tiden förra året.
 
Glömmer aldrig första gången jag såg henne på rutin ultraljudet, mitt hjärta hoppade ärovarv... det är ett rent lyckorus.
Ibland saknar jag graviditeten, ibland inte... Saknar inte att springa och kräkas stup i kvarten... Det var en riktigt pina... Samt halsbrännan, sammandragningarna, förvärkarna, foglossning... det saknar jag verkligen inte... No way...
men saknar att känna hur hon rörde sig därinne <3
 
Men allt man går igenom under själva graviditeten är helt klart värt det. 
Jag har nu en väldigt vacker dotter, som förgyller mina dagar, hon är den finaste jag har, älskar henne oändligt mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback