18 juni

Helt sjukt vad dagarna går undan!!
Vi är redan i mitten av juni och om några dagar så är det midsommar.
Har väl inte hänt så jätte mycket sen jag skrev härinne sist. Hjärtat har hunnit bli 8 månader och igår var vi på kontroll, som vanligt så får vi bara höra positiva saker när vi besöker BVC.
Det värmer i mamma hjärtat när man får höra positiva saker om ens barn <3 
 
Jag har hittat ett nytt intresse, älskar försäljning, älskar att göra andra nöjda.
Ronya växer så det knakar och i och med det så växer hon ur sina kläder med rasande fart.
Så nu håller jag på och säljer av kläder som hon inte kan ha längre, självklart har jag lagt undan kläder som vi ska spara. 
Säljer även kläder som jag inte använder längre.
 
idag kommer mamma hit och hälsar på ska bli riktigt mys <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback