Overandout

Det är något som har hänt, men jag vet inte vad, jag känner en sån glädje i mitt liv just nu. Jag har en underbar känsla i kroppen som inte riktigt går och beskriva. 
Det är nästan som om jag borde skämmas för att jag känner så här, eller?!!!
 
8:30 imorse så kommer mannen hem, och kommer in till sovrummet med en jättefin blomma till mig <3 gissa om jag blev glad.
 
Ronya har fått nytt idag, mamma har varit här på kaffe, jag har börjat tvätta fönster, Isaac har fått sina klor klippta- äntligen, fått springa av sig,  lagt in den vikta tvätten, lagat mat, diskat ett antal ggr, busat med Ronya, druckit kaffe, varit ute i regnet, ätit, tittat på tvn, smsat, kollat Facebook ett antal ggr O lite andra sidor- ja ungefär så här har min dag sett ut.
 
nu kastar jag in handduken för idag
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback