Helt otroligt!!!

I tre veckor har skruttan varit dålig :(( hon hade en liten lucka på 3 dagar där hon var symtomfri inann det slog till igen :S 
Efter att fått vara frisk sitt första år, så måste jag ändå säga att det ändå gått rätt smärtfritt, från min sida iallafall.
Har klarat mig rätt bra från att bli sjuk, medan mannen hostar lungorna ur sig typ.

Men ändå helt otroligt hur sjuka barn än är så orkar dom ändå fara runt som gud vet vad och hitta på bus haha
Ingen lugn stund här inte...

Man känner sig redigt maktlös när dom små är sjuka iallafall det är en sak som är säker... Fast man gör allt för att underlätta för henne...

Sen fattar jag mig inte på dagens läkare istället för att skriva ut host medicin till henne så skriver han ut Bricanyl WHAT!!!!!
Hur fasiken ska det hjälpa?!!! 
Jubelidioter finns det gott om kan jag ju säga!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback