Dottra min <3

Du är den finaste jag har sett, Du är absolut det vackraste jag vet.
Jag älskar dig på ett sätt, som jag aldrig kommer kunna älska någon annan.
Du kan få mitt hjärta att slå trippelt upp genom att bara vara.
Att du finns till, är det vackraste för mig.
Du är mitt STORA mirakel. Jag är såå glad att jag fick dig, trots att det inte egentligen skulle gå.
Du lyser upp min tillvaro som ingen annan kan!!
Du har öppnat upp mina ögon, på ett sätt som jag aldrig kunnat förr.
Du har rört till mitt liv, som det aldrig varit förr, men på ett bra sätt.
Jag kommer alltid att hålla din hand, alltid ta emot dig när du faller.
Jag kommer alltid visa dig vägen, och hjälpa dig genom livets hårda problem ... Utan att släppa din hand. Jag kommer alltid att älska dig vad som än händer!!!
Du har en speciell plats i mitt hjärta, som bara är DIN!!
Älskade lilla Ronya är så stolt över att få vara din mamma.
Att få tillbringa varje dag, sekund, minut, timme med dig är värdefullt för mig, att få vara med och uppleva dina små egenheter och få vara en del av dig, får mig att känna uppfylld av kärlek. 
Du är den största som hänt mig, Mamma älskar dig <3 <3 <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback