Skärpning

Jag vet vilken vidrig värld vi lever i och jag förstår att man vill lägga upp bilder och visa hur deras barn ser ut osv...
Jag gör det oxå med viss förbehåll, jag lägger inte ut vilka bilder som helst på vårt barn vissa är väldigt privata. För det man måste tänka på är att allt som läggs ut på t ex fb eller internet över huvudtaget för den delen kommer alltid att finnas kvar.... och garanterat om ca 10 år oxå, och barnet kan ta skada av det längre fram.
Jag är stolt över mitt barn, hon är den bästa som har hänt mig.
m
MEN vissa föräldrar V.A.D.T.Ä.N.K.E.R.N.I.M.E.D????
Naken bilder på era döttrar??? bilder på när det skrevar hejvilt och bilder på er sons lille pillesnopp???
ÄR NI SJUKA I HUVUDET???

Vet ni vad det finns för människor där ute som får tillgång till dom här bilderna?? vill inte ens tänka i dom banorna  det är ju skrämmande att folk väljer och lägga ut naken bilder på sitt/sina barn. Det finns inte ens något sött i det, vem vinner på att se ett litet barn näck??
Jag hade då inte velat att mina föräldrar lagt ut massa naken bilder på mig, som oxå blir googlingsbar på min tvååriga muff eller pillesnopp??
 
Skärpning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback