Bra Start

Har haft en bra start på sommaren och haft en riktig kanon helg.
 
Igår kväll så var det ju girls night hemma hos Johanna fy fasiken roligt jag hade :)
Men en sak jag inte fatta är att jag drack en öl innan jag gick hemifrån sen blev det ju två olika sortes viner och cider på detta, men jag var ju inte ens full :S måste ha svettas ut det eller nåt...
var ju lite besviken när fyllan uteblev... Inte ens ont i huvudet hade jag när jag vaknade imorse, i försig det var rätt gött, fy fasiken för bakfylla. 
Idag var vi hos mamma och åt lite grillat, sen blev det en tur till fotbolls plan där Isaac fick springa skiten ur sig.... Kan ju säga att jag hade en trött hund sen... Han orkade knappt hoppa in i bilen när vi skulle hem... han sov rätt gött när vi kom hem...
 
min lilla stora kärlek har fått en tand nu, älsklingen upptäckte den i lördags. Herregud mitt mamma hjärtat hoppade ju några varv extra, hon börjar ju bli stor nu sessa, stopp och belägg nu säger jag bara, så här fort får det inte gå, det klarar inte min mamma hjärta av :S lider så med henne när hon får såååå ont :( som tur är har vi inskaffat en medel för tanköttet som bedövar och så har vi ju alvedon... Tack gode gud för det. 
 
nä nu ska jag sluta skriva....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback