Ja vad ska man säga!!!

Har kommit in i en depression som inte är allt för rolig.
Har haft det så här lite över två veckor tröstäter, känner mig ledsen, humörsvängningar, svårt att sova, oro osv...
Inte kul alls...
Varit hos läkaren har blivit sjukskriven och fått sertralin, atrax och imovan utskrivet...JIPPIE
Nej men det ska bli skönt att få känna ett inre lugn och dämpa den värsta ångesten när den sätts igång.

Alltså grunden till den här depressionen är allt som har hänt senaste tiden
Och man slåss med olika känslor i kroppen det blir en stor kaos i kroppen
Och vissa dagar är saknaden stor andra dagar inte.
Känslor går inte över på en natt...
Och som det är nu så gäller det att ta små steg, ta en dag i taget 

Är så glad för att det enorma stödet jag har runt omkring mig <3 är så otroligt tacksam för alla runt omkring mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback