Helgen!!!

Har haft en underbar helg, älskar såna dagar där livet "leker" typ eller vad man nu ska säga!!
 
under dagen igår så åkte älskling iväg med vårT hjärta i några timmar, så passade jag på och städade hela lägenheten... Puh säger jag bara!!!
 
framåt kvällen igår dök mamma O Ole upp på middag. Jag serverade tacogratäng med tillbehör- väldigt gott kan jag säga att det var. 
Till efterätt gjorde jag varma päron med after eight och till det vanilj glass Mums!!!!
 
Ronya fick lite nya kläder och ett nytt bord till hennes stol av sin mormor O låsas morfar <3
 
Idag för första gången har hon ätit pannkakor, det gillade hon :) 
I några dagar nu har fialotta sagt pappa :D jajaemänsan hennes första ord blev Pappa. Jag gråter inte blod för det, tvärtom faktiskt.
Hon har även fått smaka på välling, men vi hoppar nog över vällingen, hon spottar O fräser, så välling är ett stort NEJ!!!!
 
Idag har varit en riktig slapp dag, har iallafall fått väck tvätten, nu ska all tvätt in på sina platser bara... Men det tar vi imorgon. Orka liksom!!!!!
 
overandout
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback